112 AÇM, bir milyon 400 bin çağrı cevapladı

112 AÇM, bir milyon 400 bin çağrı cevapladı
112 acil çağrı numarasının farkındalığını artırmak amacıyla her yıl 11 Şubat günü kutlanan ” 112 Günü” nedeniyle Muğla Valisi Orhan Tavlı, Acil Çağrı Merkezi heyetini kabul etti.112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü...

112 acil çağrı numarasının farkındalığını artırmak amacıyla her yıl 11 Şubat günü kutlanan ” 112 Günü” nedeniyle Muğla Valisi Orhan Tavlı, Acil Çağrı Merkezi heyetini kabul etti.

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Kamil Karakaya, 112 Acil Çağrı Merkezi faaliyetleri hakkında bilgi verdi.

112 Acil Çağrı Merkezinde, İl Jandarma Komutanlığı, İl Emniyet Müdürlüğü, Sahil Güvenlik Grup Komutanlığı,  Orman Bölge Müdürlüğü, Büyükşehir Belediyesi (İtfaiye Dairesi), İl Sağlık Müdürlüğü, AFAD Müdürlüğü personelleri ile 200 kişilik bir kadro ile acil çağrı sunumu yapıldığı açıklandı. 2020 yılında yaklaşık 1 milyon 400 bin çağrı alındığı, bu çağrılar acil durum aramaları, Vefa Sosyal Destek Ekip iletişimleri, İSDEM ihbarları, bilgi amaçlı danışma telefonlarından oluştuğu ve gereksiz aramaların Muğla’da düşük oranda seyrettiği ifade edildi.

11 Şubat 112 Günü'nü tebrik eden Vali Orhan Tavlı, Tek numara kapsamında faaliyet gösteren, Acil Çağrı, Vefa ve İSDEM çağrılarının sorunsuz alınmasında 2020 yılında 112 Acil Çağrı Merkezinin yoğun bir yıl geçirdiğini ifade ederek, “Kurum çalışanlarına teşekkür ediyor, başarılarının devamını diliyorum” dedi.

Bu haber toplam 312 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.