BİLSEM öğrencileri hedef yükseltti

BİLSEM öğrencileri hedef yükseltti
Yaptığı projeler ve farkındalık oluşturan faaliyetlerle adından sıkça söz ettiren Muğla Bilim ve Sanat Merkezi(BİLSEM) eğitim öğretim yılına hızlı...

Yaptığı projeler ve farkındalık oluşturan faaliyetlerle adından sıkça söz ettiren Muğla Bilim ve Sanat Merkezi(BİLSEM) eğitim öğretim yılına hızlı başladı. 

Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi arasında imzalanan işbirliği protokolü gereğince yeni projeler yapmak ve yeni fikirler edinmek amacıyla araştırma, inceleme gezisi düzenlendi. Jeoloji Mühendisliği Laboratuvarlarında Türkiye geneli ve Muğla’dan derlenmiş kayaç örneklerini inceleyip Prof. Dr. Murat Gül ve diğer akademisyenlerden gerekli bilgileri aldılar. Özellikle Muğla’da var olan ya da araştırılması gereken maden türleri ile ilgili merak ettikleri soruları, sorunları ve çözüm önerilerini öğretim görevlileri ile karşılıklı konuşan öğrenciler yeni fikirlerle üniversiteden ayrıldı.

7. Sınıf Öğrencisi Uluslararası Sempozyumda Sunum Yaptı

Diğer taraftan 5-8 Ekim tarihleri arasında İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Mersin Üniversitesi ve Türk Tarih Kurumu’nun ortaklaşa düzenlediği Uluslararası Değerler Eğitimi Sempozyumu’na (ISOEVA) katılan BİLSEM öğrencisi Kumsal Kaanoğlu, danışman öğretmeni Burcu Hızır gözetiminde bildirisini sundu. Bilimsel çevrelerde bu yaşta bir öğrencinin uluslararası bir sempozyumda sunum yapması ayakta alkışlandı.

Etkinlikler hakkında değerlendirmede bulunan BİLSEM Müdürü Bekir Cevizci, “4. Sanayi Devriminin yaşandığı günümüzde öğrencilerimizi donanımlı ve üretken hale getirerek tüm dünyadaki çağdaşlarının önüne geçirmek ve öğrencilerimize yeni proje fikirleri kazandırarak ülkemizin yaptığı hamlelere katkı sunmak en büyük idealimizdir” dedi.

Bu haber toplam 765 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.