Muğla’da Kadın Evinde Öl* Bulundu: Öl*m Nedeni Otopsiyle Netleşecek

Muğla’da Kadın Evinde Öl* Bulundu: Öl*m Nedeni Otopsiyle Netleşecek
Muğla’nın Bodrum ilçesinde yakınlarının bir süredir ulaşamadığı 69 yaşındaki U.U., evinde yaşamını yitirmiş halde bulundu. Olayla ilgili inceleme başlatılırken, kesin ölüm nedeni yapılacak otopsinin ardından belli olacak.

Edinilen bilgilere göre, Umurca Mahallesi Derviş Görgün Caddesi’nde yalnız yaşayan U.U.’dan uzun süre haber alamayan yakınları, durumdan endişelenerek evine gitti. Kapıyı açtıklarında U.U.‘yu hareketsiz halde bulan yakınları, vakit kaybetmeden 112 Acil Çağrı Merkezi’nden yardım istedi.

İhbar üzerine adrese sağlık ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrolde, iki çocuk annesi U.U.‘nun yaşamını yitirdiği belirlendi. Polis ekipleri evde ve çevresinde detaylı inceleme gerçekleştirirken, cenaze kesin ölüm nedeninin belirlenmesi amacıyla Muğla Adli Tıp Kurumu’na gönderildi.

İlk değerlendirmelere göre, U.U.’nun yüksek dozda ilaç kullanımı nedeniyle yaşamını yitirmiş olabileceği belirtilirken, kesin ölüm nedeni yapılacak otopsi sonucunda netlik kazanacak. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

Bu haber toplam 538 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.