Turizm İşletmecileri Sorunları ve Eksiklikleri Dile Getirdi

Turizm İşletmecileri Sorunları ve Eksiklikleri Dile Getirdi
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası tarafından bölgesel sorun ve çözüm önerilerinin belirlenmesi amacıyla organize edilen Ölüdeniz bölgesel toplantısı işletmecilerden...

Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası tarafından bölgesel sorun ve çözüm önerilerinin belirlenmesi amacıyla organize edilen Ölüdeniz bölgesel toplantısı işletmecilerden yoğun ilgi gördü. Toplantıda bölge sorunları dile getirilirken gelecek yıl turizmin daha iyi olması için de öneriler sunuldu.Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası tarafından bölgesel sorun ve çözüm önerilerinin belirlenmesi amacıyla organize edilen Ölüdeniz bölgesel toplantısı, 25 Mayıs Perşembe günü saat 14.00’de Hisarönü Festival Restoranda yapıldı.

Toplantıya Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanı Akif Arıcan, Başkan Yardımcısı Günay Özütok, Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Gürsu Özdemir, Genel Sekreter Füsun Şahin, Hukuk Müşaviri Ezgi Kullukçu ile Ovacık, Hisarönü ve Belceğiz bölgesinde faaliyet gösteren işletme sahipleri ve yöneticileri katıldı.

Arıcan “Üyelerimizin yanındayız”

FTSO Başkanı Akif Arıcan yaptığı konuşmada bölgesel sorun ve çözüm önerilerinin belirlenmesi için yapılan toplantılarda tespit edilen sorunların çözümü için çaba sarf ettiklerini belirterek “Bugüne kadar yapılan bölgesel toplantılarda 170 sorun belirlendi. Bunlardan 34’ü çözüldü, 5’i hakkında TBMM’nde kanun teklifi verildi. Her zaman üyelerimizin yanındayız ve olmaya da devam edeceğiz” diye konuştu.

Toplantıda FTSO Hizmetleri ve Babadağ Teleferik Projesi hakkında hazırlanan film gösterimlerinin ardından sorun ve çözüm önerilerini dile getirmeleri için işletmecilere söz verildi.

Toplantıda, işletmeciler sorunlarını dile getirirken bölge turizminin gelişmesi için önerilerini de sundular. Babadağ Teleferik Projesinin çok iyi bir çalışma olduğunu belirten işletmeciler, Hisarönü, Ovacık ve Ölüdeniz’deki işletmelerin yanında tük Fethiye turizmine ciddi katkı sağlayacağını dile getirerek FTSO Yönetici ve çalışanlarına teşekkür ettiler.

Bar ve restoranlarda hizmet kalitesi düşük

Bar ve restoranlarda hizmet kalitesinin düşüklüğünde yakınan otelciler, geçen yıllarda yerli turist sayesinde sezonun kurtulduğunu, bu nedenle yerli turiste iyi davranılması gerektiğini dile getirdiler.

FTSO Genel Sekreteri Füsun Şahin, Oda olarak düzenlenen Otelcilikte Davranış Standartları adı altında verilen eğitimin çok başarılı geçtiğini, çok iyi geri dönüş alındığını belirterek “Bu sene yine düzenledik ancak bölgemizdeki işletmelerde eleman sirkülasyonu fazla olduğu için galiba işletmeler elemanını göndermek istemedi” diye konuştu.

Çin pazarına açılmalıyız

Bölgemizin tanıtımının yapıldığı kapsamlı bir web portalının bulunmadığı dile getirilerek “Bölgemizi tanıtan bir web portalı hazırlanmalı ve tanıtım faaliyetleri sosyal medya üzerinden de yapılmalı” diye konuştular.

Bu haber toplam 714 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.