Turizm Sektöründe Müşteri Memnuniyeti
Fethiye Ticaret ve Sanayi Odası (FTSO) turizm sektöründe hizmet kalitesinin arttırılması amacıyla Ölüdeniz, Göcek ve Çalış bölgelerinde “Turizm Sektöründe Müşteri Memnuniyeti” eğitimleri düzenledi. Otel ve işletmelerin yöneticileri ile çalışanlarının katıldığı seminerlerde Eğitmen Nebi Acar, müşteri memnuniyetinde sürdürülebilirlik hakkında önemli tüyolar verdi.
“ÖLÜDENİZ BÖLGESEL EĞİTİM SEMİNERİ”
Turizm sektöründe faaliyet gösteren FTSO üyelerine yönelik bölgesel eğitim seminerleri, Hisarönü- Ölüdeniz bölgesi ile başladı. Ölüdeniz'de Club Belcekız Beach'in ev sahipliğindeki seminere, FTSO Meclis Başkanı Mustafa Büyükteke, FTSO Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Kemal Hıra, Yönetim Kurulu Üyeleri Ramazan Dim, Emre Başaran, Fatih Tufan ile sektör temsilcileri katıldı. Toplantının açılışını yapan Meclis Başkanı Mustafa Büyükteke, sezon bitmeden düzenlenen bölgesel eğitimlerle Fethiye'nin rakip turizm destinasyonları arasında kaliteli hizmetle öne çıkarak fark yaratmasının amaçlandığını söyledi. Büyükteke daha sonra ev sahibi Club Belcekız Beach'in Genel Müdürü Ufuk Çelik'e katkılarından dolayı plaket verdi.
“GÖCEK BÖLGESEL EĞİTİM SEMİNERİ”
Bölgesel eğitim seminerinin ikincisi Göcek'te Renka Hotel ev sahipliğinde gerçekleştirildi. Seminere FTSO Yönetim Kurulu Başkanı Osman Çıralı, Başkan Yardımcısı Kemal Hıra, Yönetim Kurulu Üyeleri Ramazan Dim, Fatih Tufan, Göcek Turizm Derneği Başkanı Onur Ugan ile Göcek'teki turizm sektörü temsilcileri ve çalışanları katıldı. Toplantının açış konuşmasını yapan Başkan Çıralı bölgesel toplantıların meslek gruplarında üyelerden gelen talepler dikkate alınarak, tespit edilen sorunların çözümü ve ihtiyaçların giderilmesi amacıyla yapıldığını vurgulayarak, “Bugüne kadar üyelerimizin talepleri doğrultusunda yaklaşık 35 sektörel, 33 bölgesel toplantı düzenledik. Bu güne kadar 130'dan fazla eğitim düzenledik. 5 bine yakın kişi bu eğitimlere katıldı. Önceden üyelerimiz bu eğitimlere ücret vererek katılabiliyordu. Göreve geldiğimizde ilk işlerimizden biri eğitimleri ücretsiz yapmak oldu. Bu toplantılarda hem bölgesel sorunları hem de o bölgede yoğunlaşan sektörlerin sorunlarını ele alıyoruz. Bu toplantılarda üyelerimizden gelen taleplerden biri bölgesel turizm eğitimleri yapılmasıydı. Bu amaçla turizmde müşteri memnuniyeti eğitimini düzenledik. Bölgemize ve sektörümüze katkı sağlayacağına inanıyorum.” diye konuştu. FTSO Başkan Osman Çıralı daha sonra ev sahipliği ve katkılarından dolayı Ramazan Dim'e plaket verdi.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.