Fabrikada Zehirlenme Paniği! 25 İşçi Hastanelik Oldu

Fabrikada Zehirlenme Paniği! 25 İşçi Hastanelik Oldu
Gaziantep’in Şehitkamil ilçesindeki Şireci Tekstil Fabrikası’nda çalışan 25 işçi, içtikleri sudan rahatsızlanmaları üzerine zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Olay, sabah saatlerinde Şehitkamil ilçesi 5. Organize Sanayi Bölgesi’nde faaliyet gösteren Şireci Tekstil Fabrikası’nda meydana geldi. İddiaya göre, fabrikada görev yapan 25 işçi henüz belirlenemeyen bir nedenle aniden rahatsızlandı.

Bulantı ve kusma şikayetleri yaşayan işçiler, sağlık ekiplerinin ilk müdahalesinin ardından Şehitkamil Devlet Hastanesi OSB Ek Hizmet Binası’na sevk edildi.

Hastanede yapılan tetkiklerde işçilerin içtikleri sudan kaynaklı zehirlenme şüphesi taşıdığı belirlendi. Tedavileri devam eden 25 işçinin genel sağlık durumlarının iyi olduğu bildirildi.

Yaşanan olayın nedeninin net olarak belirlenmesi için yetkililer tarafından soruşturma başlatıldı. İçme suyundan alınan numunelerin de incelemeye alındığı öğrenildi.

Bu haber toplam 63 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.