Köyceğiz Ortaokulu'na "Dijital Dergi" Yarışmasında İl Üçüncülüğü

Köyceğiz Ortaokulu'na "Dijital Dergi" Yarışmasında İl Üçüncülüğü
Milli Eğitim Bakanlığı tarafından yürütülen "Dilimizin Zenginlikleri" projesi kapsamında, Muğla İl Milli Eğitim Müdürlüğü'nün düzenlediği "Dijital Dergi" temalı yarışmada Köyceğiz Ortaokulu il üçüncülüğü elde etti.

Okulun hazırladığı "Söz Ola" isimli dijital dergiyle kazanılan başarı sonrasında Köyceğiz Ortaokulu idarecileri, öğretmenleri ve öğrencileri, Köyceğiz İlçe Milli Eğitim Müdürü Taner Şen'i makamında ziyaret etti. Ziyarette dereceye layık görülen dergi İlçe Milli Eğitim Müdürü Şen'e takdim edilirken, yarışmada elde edilen başarı da paylaşıldı.

Köyceğiz İlçe Milli Eğitim Müdürü Taner Şen, "Dilimizin Zenginlikleri" projesi kapsamında gerçekleştirilen "Dijital Dergi" yarışmasında il üçüncüsü olan Köyceğiz Ortaokulu'nu kutlayarak, okul yönetimi, öğretmenler ve öğrencileri tebrik etti. Şen, başarılı çalışmaların devam etmesi temennisinde bulundu.

aw733962-01

Bu haber toplam 52 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.