Marmaris'te Toplu Gıda Zehirlenmesi Şüphesi
Yayınlanma:
Güncelleme:
Muğla Marmaris'te 45 inşaat işçisi gıda zehirlenmesi şüphesinden hastaneye kaldırıldı.
Marmaris İçmeler Mahallesi'nde yapımı devam eden bir inşaatta akşam yemeğini yedikten sonra rahatsızlanan 45 işçi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırıldı. Olayın ardından sağlık ekipleri işçilere ilk müdahaleyi yaparak tedavi sürecine başladı. Yapılan tedavilerin ardından tüm işçiler taburcu edilerek evlerine gönderildi.
Olayla ilgili olarak, işyeri ve yemek hizmetini sağlayan firma hakkında soruşturma başlatıldı. Soruşturma kapsamında gıda güvenliği ve hijyen şartlarının araştırılacağı bildirildi.
Kaynak:İHA
Bu haber toplam 155 defa okunmuştur
Resmi İlanlar
Marmaris Haberleri
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.