Telekom’dan sorunlara hızlı çözüm

Telekom’dan sorunlara hızlı çözüm
Milas Telekom Teknik Operasyonlar Birimi, yenilenen eski binasında yeniden hizmet vermeye başladı. Telekom, yenilenen hizmet binasında vatandaşların sorunlarını...

Milas Telekom Teknik Operasyonlar Birimi, yenilenen eski binasında yeniden hizmet vermeye başladı. Telekom, yenilenen hizmet binasında vatandaşların sorunlarını artık yüz yüze çözebilecek.Milas Telekom Operasyonlar Birimi, Hisarbaşı Mahallesi Zahire Sokak’ta bulunan adreste hizmet vermeye başladı.

Yenilenen eski hizmet binasında kurulan Telekom Operasyonlar Birimi, vatandaşların sorunlarını daha hızlı çözebilmek için çalışacak.

Edinilen bilgiye göre; yeni yapıda Milas Telekom’da teknik ve idari birimler iki ayrı yöneticilikle yönetilecek. Öncesinde Söke Telekom Müdürü olan Birol Acar, geçtiğimiz aylarda Milas Operasyon Yöneticisi görevine atandı. Acar’ın, Milas’ta göreve gelmesiyle birlikte ilçede kangren durumuna dönen Telekom sorunlarının büyük bir hızla çözüldüğü ve Milas’ın aktif abone sayısının Muğla genelinde artışa geçtiği öğrenildi. “Fiberkent” projesinin uygulandığı Milas’ta, mevcut Telekom problemlerinin büyük bir oranda çözüldüğü ve kaliteli hizmet için operasyon biriminin daha aktif şekilde çalışacağı belirtildi.

Türk Telekomünikasyon AŞ. ana iletişim kanalları www.turktelekom.com.tr ve 444 1 444 çağrı merkezi olmakla birlikte, teknik istek ve sorunlarını yüz yüze ifade etmek isteyen vatandaşlar Milas Operasyon Merkezi’ne başvurabilecekler.

Bu haber toplam 898 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.