Başkan Aras’tan Uğur İbrahim Altay’a Tebrik Mesajı
Yayınlanma:
Muğla Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Aras, Fas’ta gerçekleştirilen kongrede Dünya Belediyeler Birliği (UCLG) Başkanlığına seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Uğur İbrahim Altay’ı tebrik etti.
Başkan Aras, yaptığı açıklamada, Uğur İbrahim Altay’ın üstlendiği bu önemli görevin Türkiye’nin uluslararası alandaki temsil gücüne katkı sağlayacağını belirterek, “Fas’ta katıldığımız kongrede Dünya Belediyeler Birliği (UCLG) Başkanlığına seçilen Konya Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Uğur İbrahim Altay’ı kutluyorum. Bu önemli görevin; ülkemizde kent diplomasisinin güçlenmesine, yerel yönetimlerin küresel ölçekte daha etkin temsil edilmesine ve ülkemizin uluslararası alandaki görünürlüğüne değerli katkılar sağlayacağına yürekten inanıyorum” ifadelerini kullandı.

Aras, Altay’ın yeni görevinde başarılı çalışmalara imza atacağına inandığını da vurguladı.
Bu haber toplam 80 defa okunmuştur
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.