KADEM Muğla’dan Aşure İkramı: Birlik ve Beraberlik Mesajı Verildi

KADEM Muğla’dan Aşure İkramı: Birlik ve Beraberlik Mesajı Verildi
KADEM Muğla İl Temsilciliği tarafından Muharrem ayının manevi iklimini paylaşmak amacıyla düzenlenen aşure ikramı etkinliği, vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi. Kurşunlu Camii Meydanı’nda düzenlenen etkinlikte birlik, beraberlik ve dayanışma mesajları öne çıktı.
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.