Muğla'da 112'nin Kalbi Değerlendirildi
Toplantıya başkanlık eden Vali Yardımcısı ve YİKOB Başkanı Halil Serdar Cevheroğlu, acil çağrı hizmetlerinin etkinliğini artırmaya yönelik kurumlar arası koordinasyonun önemine dikkat çekti.
Toplantıda, komisyon üyesi kurumların temsilcileri bir araya gelirken, gündem çerçevesinde ele alınan başlıca konular arasında Muğla genelindeki çağrı hizmetlerine dair istatistiksel analizler, kalite geliştirme adımları ve trafik kazalarına dair ihbar süreçlerinin etkin yönetimi yer aldı.
Özellikle trafik kazalarında ihbarların zamanında ve doğru yapılmasının, müdahale sürecini doğrudan etkilediği vurgulandı. Bu bağlamda, çağrı süreçlerinde karşılaşılan sorunlar, çözüm önerileriyle birlikte masaya yatırıldı.
Toplantı sonucunda, 112 Acil Çağrı Merkezi’nin hızlı ve koordineli hizmet sunabilmesi için kurumlar arası iletişimin pekiştirilmesi, süreçteki eksikliklerin giderilmesi ve acil durumlara karşı alınacak önleyici tedbirlerin artırılması yönünde kararlar alındı.
Ayrıca, Muğla genelinde vatandaşların güvenliğini sağlamaya yönelik verilen acil çağrı hizmetlerinin, kamu kurum ve kuruluşları arasında sürdürülecek iş birliğiyle daha da güçlendirilmesi hedef olarak ortaya kondu.
Kaynak:İHA
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.