Vatandaşın Sorunlarına Çözüm Sunan “Açık Kapı” Uygulaması Muğla’da Hizmet Vermeye Devam Ediyor

Vatandaşın Sorunlarına Çözüm Sunan “Açık Kapı” Uygulaması Muğla’da Hizmet Vermeye Devam Ediyor
İçişleri Bakanlığı tarafından 81 ilde hayata geçirilen “Açık Kapı” uygulaması, vatandaşların talep ve şikâyetlerini hızlı ve etkili bir şekilde değerlendirmek amacıyla Muğla Valiliği bünyesinde hizmet vermeyi sürdürüyor.

Muğla Valisi Dr. İdris Akbıyık ve Vali Yardımcısı İsmail Soykan, Açık Kapı birimini ziyaret ederek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı. Ziyaret sırasında, vatandaşların kamu kurumlarına yönelik taleplerinin Açık Kapı sayesinde daha kısa sürede ilgili makamlara ulaştırıldığı vurgulandı.

Vali Dr. İdris Akbıyık, 2018 yılında Valilik binasının girişinde kurulan birimle birlikte bugüne kadar 52 bin başvuruya yanıt verildiğini ifade ederek şunları söyledi:
“Milletin Kapısı anlayışıyla hizmet veren Açık Kapı, vatandaşlarımız ile kamu kurumları arasında bir köprü görevi üstleniyor. Amacımız, vatandaşlarımızın sorunlarını bire bir dinleyip güler yüzlü, samimi bir yaklaşımla çözüm üretmek. Bürokrasiyi azaltarak başvuruları elektronik ortamda hızlıca değerlendiriyor ve en kısa sürede sonuçlandırmaya gayret ediyoruz.”

Vatandaşların başvurularını doğrudan Açık Kapı ofisine giderek yapabilecekleri gibi, acikkapi.gov.tr internet adresi üzerinden çevrim içi olarak da iletebileceklerini belirten Vali Akbıyık, kamu hizmetlerine erişimin kolaylaştırılması adına bu tür projelerin önemine dikkat çekti.

Bu haber toplam 52 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.