Muğla’da Orman Yangını Devam Ediyor: Kontrol Altına Alınamadı

Seydikemer’in Gölbent Mahallesi’nde etkisini sürdüren orman yangınına havadan ve karadan müdahale aralıksız devam ediyor. Yangının henüz kontrol altına alınamadığını belirten Belediye Başkanı Önder Akdenizli, tüm ekiplerin sahada yoğun mücadele verdiğini söyledi.

Seydikemer Belediye Başkanı Önder Akdenizli, yangının ilk başladığı noktadan kısa sürede yayıldığını belirterek, ekiplerin yangını kontrol altına alabilmek için tüm imkanlarıyla çalışmalarını sürdürdüğünü ifade etti. Akdenizli, yangının henüz kontrol altına alınamadığını, bölgedeki söndürme çalışmalarının ise kesintisiz devam ettiğini açıkladı.

whatsapp-image-2026-06-27-at-15-25-32

Orman Bölge Müdürlüğü ekipleri, itfaiye personeli ve diğer destek ekipleri, yangının daha geniş alanlara sıçramaması için yoğun çaba harcıyor. Bölgede gelişmeler anbean takip edilirken, vatandaşlardan ekiplerin çalışmalarını aksatacak davranışlardan kaçınmaları ve olası risklere karşı dikkatli olmaları istendi.

whatsapp-image-2026-06-27-at-15-25-33

Yangının kontrol altına alınması için havadan ve karadan yürütülen müdahale devam ederken, ekiplerin bölgedeki mücadelesi sürüyor.

Bu haber toplam 222 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.