VALİ ÇİÇEK, KURUM ZİYARETLERİNİ SÜRDÜRÜYOR

VALİ ÇİÇEK, KURUM ZİYARETLERİNİ SÜRDÜRÜYOR
Muğla Valisi Amir Çiçek, yapılan çalışmalar hakkında bilgi almak için kamu kurumlarını ziyaret etti.Bu kapsamda ilk olarak İl Göç İdaresi Müdürlüğü’nü...

Muğla Valisi Amir Çiçek, yapılan çalışmalar hakkında bilgi almak için kamu kurumlarını ziyaret etti.

Bu kapsamda ilk olarak İl Göç İdaresi Müdürlüğü’nü daha sonra Yatırım İzleme ve Koordinasyon Başkanlığı’nı ve son olarak Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği’ni ziyaret ederek yetkililerden bilgi aldı. Vali Çiçek’in ziyaretlerinde Vali Yardımcısı ve YİKOB Başkanı Fethi Özdemir, YİKOB Yatırım İzleme Müdürü Hasan Cahit Tüfekçi, YİKOB İdari ve Mali İşler Müdürü Nurhan Varan, YİKOB Doğal Kaynaklar, Ruhsat ve Kültür Varlıkları Müdürü Ali Haydar İstemihan, İl Göç İdaresi Müdürü Recep Batu, Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreter Vekili Uz. Dr. Tolga Katmer ve İdari Hizmetler Başkanı Dr. Oğuz Öksüzler birimlerinde hazır bulundu.

Ziyaretlerden sonra açıklama yapan Vali Çiçek, “Kamu olarak yaptığımız görev çok önemli. Vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla çalışmalarımızı yürütmek olmazsa olmazımız. Muğla, sahip olduğu değerleri ve güzellikleri ile yabancı vatandaşların ilgi odağında olan bir il. O nedenle Göç İdaresi Müdürlüğümüzün çalışmalarını çok önemsiyorum. Aynı şekilde ilimizde yapılan yatırımların koordinasyonunu sağlayan YİKOB’un kontrolleri yapması ve yatırımların hayata geçirilmesindeki süreci çok iyi takip etmesi gerekli. İlimiz açısından diğer bir önemli konuda 112 Acil Çağrı Merkezi’nin devreye girmesi. Eylül sonu gibi YİKOB’u yeni yerine taşımayı planlıyoruz. Böylelikle çağrı merkezimizdeki donanım ve yazılımla ilgili çalışmalarımızı tamamlayıp faaliyete geçireceğiz” diye konuştu.

Hayatta sağlıklı yaşamın en önemli konu olduğunu dile getiren Vali Çiçek, hastanelerde hizmet alan vatandaşların hizmetten memnun kalarak ayrılmalarının olmazsa olmaz olduğunu söyledi. Kalite ve memnuniyet ölçümünün iyi yapılmasının gerekliliğine dikkat çeken Vali Çiçek, “Hastalarımızdan aldığımız geri dönütler kendimizi geliştirmemiz, sorunları tespit edip çözüm yollarını ortaya koymamız bakımından yadsınamaz bir öneme sahip. Hastaneye gelen hasta veya hasta yakınlarına karşı sabırlı ve hoşgörülü bir davranış sergileme konusunda hem insani açıdan hem de görev sorumluluğu bakımından sağlık personellerimize önemli bir görev düşüyor. Bu konuda daha duyarlı olunması şart” dedi.

Bu haber toplam 725 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.