Menteşe Belediyesi Çağrı Merkezi'ne Gelen Başvuruların Yüzde 82’si Çözüme Kavuştu

Menteşe Belediyesi Çağrı Merkezi'ne Gelen Başvuruların Yüzde 82’si Çözüme Kavuştu
Menteşe Belediyesi Çağrı Merkezi’ne 2025’in ilk 6 ayında yapılan 4.403 başvurunun yüzde 82’si çözüme kavuşturuldu.

Menteşe Belediyesi, vatandaşlardan gelen talep, şikâyet ve önerileri hızlı ve etkin şekilde değerlendirmeye devam ediyor. 2025 yılının ilk altı ayında belediye çağrı merkezine toplam 4 bin 403 başvuru yapıldı.

Belediyenin kullandığı ÇÖZMER sistemi sayesinde tüm başvurular doğrudan ilgili birimlere iletilirken, süreç SMS yoluyla anlık olarak vatandaşlara bildiriliyor. Geride kalan altı aylık süreçte yapılan başvurulardan 3 bin 360’ı çözüme ulaştırıldı. Hâlihazırda 783 başvurunun işlemleri ise sürüyor.

Menteşe Belediye Başkanı Gonca Köksal Aras, çağrı merkezinin belediyeyle vatandaş arasında önemli bir iletişim kanalı olduğunu vurgulayarak, “Gelen her başvuruyu dikkatle değerlendiriyoruz. Çözüm odaklı bir yaklaşımla hareket ediyor, ÇÖZMER sistemi sayesinde süreci daha şeffaf ve verimli yönetiyoruz. Katılımcı bir yönetim anlayışını benimsiyoruz.” dedi.

Vatandaşlar, Menteşe Belediyesi Çağrı Merkezi’ne 7 gün 24 saat boyunca 0 252 214 48 80 numaralı telefon hattı üzerinden ulaşarak taleplerini iletebiliyor.

Bu haber toplam 127 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.