Alper Kolukısa’ya İstanbul’da Yeni Görev Mi?

Alper Kolukısa’ya İstanbul’da  Yeni Görev Mi?
FERDİ YAVUZ- Muğla Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı’ndan istifa eden Alper Kolukısa’ya, Ekrem İmamoğlu’nun İETT’de  görev...

FERDİ YAVUZ- Muğla Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Dairesi Başkanlığı’ndan istifa eden Alper Kolukısa’ya, Ekrem İmamoğlu’nun İETT’de  görev verdiği iddia edildi. Edinilen bilgiye göre,  Alper Kolukısa’nın, İstanbul Elektrik Tramvay ve Tünel İşletmeleri Genel Müdürlüğü (İETT)’nde genel müdür yardımcısı olarak görev alacağı iddia edildi.

Muğla’nın Büyükşehir olmasıyla birlikte kurulan Ulaşım Dairesi Başkanlığı görevine Alper Kolukısa getirilmişti. MBB Ulaşım Daire Başkanlığı’nda 2014 yılından 2019 yılına kadar görevini sürdüren Alper Kolukısa, 2019 yerel seçimleri öncesi görevinden istifa etmişti. Kolukısa, istifasının ardından geçen yaklaşık 6 aylık süre zarfının sonunda edinilen bilgiye göre, İETT’de genel müdür yardımcısı olarak görev yapacağı iddia edildi.

Kolukısa “İETT’de Herhangi Bir Görev Almadım”

Konuyla ilgili görüşünü aldığımız Alper Kolukısa, bu iddiaları yalanlayarak “Öyle bir durum yok. İETT’de herhangi bir görev almadım. Şuan için herhangi bir görevim yok, herhangi resmi birşeyim yok” dedi.

Bu haber toplam 4372 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.