Datça İlçesine 12 Derslikli İlkokul Yapımına İlişkin Protokol İmzalandı

Datça İlçesine 12 Derslikli İlkokul Yapımına İlişkin Protokol İmzalandı
“Eğitime Yüzde Yüz Destek” Kampanyasıyla Datça İlçesine 12 Derslikli Okul YapımıMuğla Valisi Esengül Civelek’in himayelerinde bu güne kadar hayırseverlerle...

“Eğitime Yüzde Yüz Destek” Kampanyasıyla Datça İlçesine 12 Derslikli Okul Yapımı

Muğla Valisi Esengül Civelek’in himayelerinde bu güne kadar hayırseverlerle birlikte 6 okul protokolü imzalandı. Valilik 75. Yıl Toplantı Salonunda düzenlenen protokol töreniyle “Eğitime Yüzde Yüz Destek” kampanyası kapsamında Hayırsever işadamı Nejat Kabaklarlı tarafından Datça ilçesine 12 derslikli ilkokul yapılmasına ilişkin okul protokolü imza töreni gerçekleştirildi.

Valisi Esengül Civelek’in himayesinde, Valilik 75. Yıl Toplantı Salonunda düzenlenenprotokol imza törenine Muğla Valisi Esengül Civelek, Datça Kaymakamı Mesut Çoban, İl Milli Eğitim Müdürü Pervin Töre, İl Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Hasan Arslan, Hayırsever İşadamı Nejat Kabaklarlı katıldı.

Okul Protokolü imza töreninde konuşan Vali Civelek; “Eğitimin ülkemizin en önemli meselesi, son yıllarda eğitim alanında ilerlemeler ve gelişmeler kaydedildi. Hayırsever İşadamı Nejat Kabaklarlı’ya devletle sorumluluk paylaşarak, eğitim alanına yapmış oldukları katkı ve desteklerinden dolayı teşekkür ederiz.” Dedi.

Vali Esengül Civelek’in konuşmanın ardından okul protokolü imza törenine geçildi. Vali Civelek’in himayelerinde İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile Hayırsever Nejat Kabaklarlı arasında Datça ilçesi İskele Mahallesi Yılmaz Kardeşler Anadolu Lisesinin arka bahçesine 12 derslikli ilkokul yapılması ile ilgili protokol imzalandı.

(Neval ÇOLAK)

Bu haber toplam 443 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.