Muğla’da Termometreler 45 Dereceyi Gösterdi

Muğla’da Termometreler 45 Dereceyi Gösterdi
Muğla’nın Menteşe ilçesinde etkisini artıran sıcak hava dalgası yaşamı olumsuz etkiledi. Hava sıcaklığının 45 dereceye kadar yükseldiği ilçede vatandaşlar serinlemek için gölgelik alanlara yöneldi.

Muğla’nın Menteşe ilçesi, yaz mevsiminin en sıcak günlerinden birini yaşadı. Bölge genelinde etkili olan yüksek sıcaklıklar nedeniyle kent merkezinde günlük yaşam önemli ölçüde yavaşladı.

Muğla ve çevresinde etkisini sürdüren sıcak hava dalgası, özellikle Menteşe ilçesinde hissedilir seviyelere ulaştı. Mevsim normallerinin üzerine çıkan hava sıcaklığına düşük nem oranının da eklenmesiyle birlikte bunaltıcı hava koşulları ortaya çıktı.

Gün içerisinde kent merkezindeki termometreler 45 dereceyi gösterirken, sıcak havadan korunmak isteyen vatandaşlar parklar ve ağaçlık alanlardaki gölgelik noktalara yöneldi.

Meteorolojik verilere göre sıcaklığın gün boyunca etkisini sürdürmesi beklenirken, vatandaşların özellikle öğle saatlerinde güneş altında uzun süre kalmamaları konusunda dikkatli olmaları gerektiği belirtildi.

aw731925-01

Bu haber toplam 59 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.