Tüketicilerin ilgi odağı

Tüketicilerin ilgi odağı
Fethiye’de bir araya gelen mahalleli gençler sosyal medyada ciftci.store markası oluşturup, ürettikleri sebze ve meyveleri üretici pazarında satıyor. Ailelerinin ürettiği başta domates ve diğer sebzeleri yetiştiren çiftçi yakını...

Fethiye’de bir araya gelen mahalleli gençler sosyal medyada ciftci.store markası oluşturup, ürettikleri sebze ve meyveleri üretici pazarında satıyor. Ailelerinin ürettiği başta domates ve diğer sebzeleri yetiştiren çiftçi yakını 3 genç ciftci.store markasını üreterek, sebzelerin kim ve hangi şartlarda üretildiğini şeffaf şekilde paylaşıp en ekonomik fiyata satıyorlar.

Fethiye’nin Cami mahallesinden Ahmet Hüsrev Durma üniversite öğrencisi arkadaşları Mehmet Küçükkaramuklu ve Mustafa Tayyip Enes Güldür ile birlikte bir araya gelip ailelerinin yetiştirdiği başta domates olmak üzere sebze ve meyveleri ciftci.store markası ile hem sosyal medyadan hem de üretici pazarında satmaya başladı. Tüketicilere yedikleri sebze ve meyvelerin kim tarafından hangi şart ve ortamlarda üretildiğini şeffaf şekilde paylaşarak, bilgilendirme yapan Ahmet Hüsrev Durma ve arkadaşları “üreticimle tanışın” şuan da Cuma pazarındayız yazılı mesajlarla pazarda mahallelinin ürettiği ürünleri satıp, kazanılan parayı ortak şekilde paylaşıyorlar. Tüketicilere üretim ile ilgili bilgiler anlatıp “üreticimle tanışın” broşürleri de dağıtan gençler çok yakında web sitesi aracılığıyla tarladan market ve evlere servis yapmaya da hazırlanıyor.

Reklamcılık faaliyeti ile uğraştığını söyleyen Ahmet Hüsrev Durma, “Üniversiteli arkadaşlar ile çiftçi babalarımızın ürünlerini markalaştırıp, projeli şekilde tüketiciye ulaştıralım istedik. Şuan da işin başındayız” dedi.

Durma “Çiftci.store olarak marka yaptık ve buradaki amaç direkt tüketiciye ulaşmak. Tüketicinin bilgi sahibi olmasını sağlamak.Üretim hakkında tüm detayları öğrenmesini sağlamak. Tabi ki ürünümüze talep oluşturmak. Aslında tüketicinin en doğal hakkını sağlıyoruz.Şuan da domatesimiz kivi, kabak, patlıcan ve turşuluk var. Tabi bunlar çoğalabilir. Mesela bu bir kereye mahsus tanıtım versiyonu. 1-2 ay sonra yeni çıkan ürünlerle tekrar gelmeyi planlıyoruz. Şuan da mahallemizdeki 2-3 üretici ilebir araya geldik. Mahallemizde daha fazla üreticimiz var. Bu ürünler Cami mahallesinden çıkıyor. Duruma göre projeyi büyüteceğiz, tabi kesinlikle dışarıdan ürün almayacağız. Tamamen kendi ürünlerimiz. Seralarımızın fotoğrafları nı, videoları çekeceğiz. Sosyal medyadan çiftçi.store olarak takip edilebilecek. Amaç müşteriyi bilgilendirmek üretim hakkındaki tüm sürece hakim olmak. Şuan da İstanbul’a biz ürün gönderiyoruz komisyoncu lar aracılığı ile aynı şekilde bu marka adı altında da göndermeyi planlıyoruz” dedi.

Bu haber toplam 775 defa okunmuştur
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.