Decathlon'dan beklenmedik Türkiye kararı!
Decathlon'un Türkiye'deki yeni girişimleri bununla sınırlı değil. Marka, marka portföyünü sadeleştirerek ve metrekare sınırını kaldırarak ürün yelpazesini genişletiyor. Bu sayede yeni başlayanlardan deneyimli sporculara kadar herkese hitap edecek şekilde ürün çeşitliliği artıyor.
Ayrıca, Decathlon geleneksel mağazalarına ek olarak belirli bir spor türüne veya aktivitesine odaklanan konsept mağazalar da açacak. Bu mağazalar, müşterilere daha kişiselleştirilmiş bir alışveriş deneyimi sunacak.
Decathlon'un yurt dışında uyguladığı kiralama hizmeti de Türkiye'ye geliyor. Bu sayede müşteriler, satın almadan önce ürünleri deneyebilecek ve ihtiyaç duydukları ekipmanlara daha uygun fiyatlarla erişebilecekler.
Küçük kusurları olan ürünleri indirimli fiyatlarla satışa sunarak atık oluşumunu azaltmayı amaçlayan Decathlon, yeni bir mobil uygulama da geliştiriyor. Haziran ayında Türkiye'de kullanıma sunulacak olan bu uygulama, müşterilerin alışveriş deneyimini geliştirmeye ve spora daha fazla katılmalarını teşvik etmeye yardımcı olacak.
Decathlon'un Türkiye pazarına sunduğu ürünlerin %21'ini Adıyaman, Ankara ve Van'daki üretim tesislerinde ürettiğini ve ürünlerini Türkiye'den ihraç ettiğini de belirtmek gerekiyor.
Decathlon Türkiye Pazarlama ve İletişim Direktörü Öykü Pamuk Dolanbay, "Decathlon olarak, sporun toplumların daha sağlıklı ve mutlu olmasına yardımcı olduğuna inanıyoruz. Bu nedenle, temel amacımız bireyleri sporun keyif ve faydalarıyla harekete geçirerek, herkes için pozitif bir etki yaratmak" diyor.
Decathlon'un Türkiye'deki bu yeni girişimleri, sporu daha erişilebilir, uygun fiyatlı ve sürdürülebilir hale getirerek sporseverlere büyük bir katkı sağlayacak.
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.